Nekompletna pošiljka / Pogrešna roba

Nakon preuzeća ste shvatili da ste dobili drugi proizvod? Ili pošiljka nije bila kompletna? Jako nam je žao, pokušati ćemo barem proces reklamacije pojednostavniti što je najviše moguće.

✔ Reklamacije riješavamo do 2-3 radna dana, nakon što primimo robu natrag.
Dostava za reklamaciju besplatno.
Do 14 dana od preuzimanja robe.
✔ Ambalaža proizvoda može biti mehanički oštećena, robu ne morate vraćati u originalnoj ambalaži.
✔ Proizvod mora biti čist i nekorišten.

Kako izvršiti reklamaciju proizvoda ?

  1. Ispunite jednostavan reklamacijski formular niže.
  2. U slučaju da imate neka pitanja ili nejasnoće, se radnim danom možete javiti do 48h od preuzeća od te se možemo dogovoriti o detaljima reklamacije.
  3. Temeljim pakiranjem ćete ograničiti mogućnost oštećenja tijekom dostave. Idealno bi bilo zapakirati u originalnu ambalažu. Robu preporučamo poslati:
  • Hrvatskom poštom na povratnu adresu: 

Packeta International s.r.o - HR post (NSC)

Povratni ID - Filip Trade company s.r.o./4ROBOT.hr

Poštanska 9, 10410 Velika Gorica

Na ovu povratnu adresu moguće je poslati povrat samo putem Hrvatske pošte.

Captcha

i

Osobni podaci obrađuju se u skladu s Uredbom GDPR i Zakonom br. 18/2018 Coll. o zaštiti osobnih podataka. Više informacija možete pronaći ovdje.

Login

Forgotten password

Postavke privatnosti

Koristimo Cookies kako bismo poboljšali vaš posjet ovoj web stranici, analizirali njezinu izvedbu i prikupljali podatke o njezinoj upotrebi. U tu svrhu možemo koristiti alate i usluge trećih strana, a prikupljene podatke možemo prenijeti partnerima u EU, SAD-u ili drugim zemljama. Klikom na "Prihvati sve kolačiće" izražavate svoj pristanak na ovu obradu. Možete pronaći detaljne informacije ili urediti svoje postavke u nastavku.

Izjava o privatnosti

Pokaži detalje
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Login

Forgotten password

Izdelek je bil dodan v košarico
Nastaviti s kupovinom Naručiti