Nekompletna pošiljka / Pogrešna roba
Nakon preuzeća ste shvatili da ste dobili drugi proizvod? Ili pošiljka nije bila kompletna? Jako nam je žao, pokušati ćemo barem proces reklamacije pojednostavniti što je najviše moguće.
✔ Reklamacije riješavamo do 2-3 radna dana, nakon što primimo robu natrag.
✔ Dostava za reklamaciju besplatno.
✔ Do 14 dana od preuzimanja robe.
✔ Ambalaža proizvoda može biti mehanički oštećena, robu ne morate vraćati u originalnoj ambalaži.
✔ Proizvod mora biti čist i nekorišten.
Kako izvršiti reklamaciju proizvoda ?
- Ispunite jednostavan reklamacijski formular niže.
- U slučaju da imate neka pitanja ili nejasnoće, se radnim danom možete javiti do 48h od preuzeća od te se možemo dogovoriti o detaljima reklamacije.
- Temeljim pakiranjem ćete ograničiti mogućnost oštećenja tijekom dostave. Idealno bi bilo zapakirati u originalnu ambalažu. Robu preporučamo poslati:
- Poštom kao preporučenu pošiljku zajedno s dokumentom o kupovini (fakturom) na adresu Filip Trade Company s.r.o., Kragujevská 1(Budova Printio), 010 01, Žilina, Slovačka
Osobni podaci obrađuju se u skladu s Uredbom GDPR i Zakonom br. 18/2018 Coll. o zaštiti osobnih podataka. Više informacija možete pronaći ovdje.